1. Üldsätted
1.1. Käesolevad ostutingimused (edaspidi - Reeglid) kehtestavad www.signeda.ee e-poest kaupa ostva isiku (edaspidi - Ostja) ja Linor Trading OÜ (edaspidi - Müüja) vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse. E-poest kaupa ostes nõustub Ostja käesolevate Reeglitega.
1.2. Ostja ja Müüja vaheline kauba ostu-müügileping (edaspidi - Leping) loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja vajutab pärast e-poes ostukorvi loomist, tarneaadressi märkimist, makseviisi valimist ja käesolevate Reeglitega tutvumist nuppu "Kinnita kauba tellimus". Pärast seda, kui Ostja on eelnimetatud toimingud teinud, saadab Müüja Ostja poolt määratud e-posti aadressile kinnituse, et tellimus on vastu võetud ja märgib kauba täpse hinna.
2. Poolte õigused ja kohustused
2.1. Ostjal on õigus osta Kaupa e-poest vastavalt käesolevatele Reeglitele ja Eesti Vabariigi õigusaktidele.
2.2. Ostjal (tarbijal) on õigus keelduda e-poes Müüjaga sõlmitud kauba ostu-müügilepingust (välja arvatud juhul, kui müügileping on sõlmitud heli- ja / või videosalvestiste (fonogrammid, audiovisuaalsed salvestised) tarnimiseks erinevatel video- ja audiomeediumitel, arvutiprogrammide tarnimiseks, kui Ostja on rikkunud pakendi kaitset, ajalehtede, ajakirjade või muude perioodiliste väljaannete tarnimine, mängudes ja loteriides osalemine; teenuse osutamine, kui Ostja nõusolekul alustati ostu-müügilepingu täitmist enne seitsmepäevast tähtaega; kaubad, mis on loodud Ostja individuaalse tellimuse alusel või on ilmselgelt talle kohandatud või mida oma olemuse tõttu ei saa Ostjale tagastada selle kiiresti riknevate tooteomaduste kadumise (hävimise) tõttu või kui nende aegumiskuupäev on hilinenud). Sellest tuleb Müüjat kirjalikult teavitada 7 tööpäeva jooksul alates kauba kättetoimetamise kuupäevast. Ostjal on õigus Müüjaga kauba ostu-müügilepingust taganeda ainult juhul, kui kaup on hea kvaliteediga, ei ole kahjustatud ega ole oluliselt muutunud välimuselt.
2.3. Elektritoodetele ei anta garantiid ja neid kaupu ei võeta tagasi (vastavalt Eesti Vabariigi tagastamise ja vahetamise reeglitele).
2.4. Ostjal on muud õigused ja kohustused, mis on sätestatud käesolevates reeglites ja Eesti Vabariigi õigusaktides.
2.5. Ostja kohustub tasuma Kauba hinna ja selle kohaletoimetamise ettenähtud tähtaja jooksul ning tellitud kauba vastu võtma.
3. Poolte õigused ja kohustused
3.1. Müüja kohustub looma kõik tingimused, et Ostja saaks e-poe poolt pakutavaid teenuseid nõuetekohaselt kasutada, kuid Müüja ei anna garantiid, et e-pood töötab pidevalt või et andmeedastus on katkematu ning ei vastuta väiksemate ebatäpsuste eest.
3.2. Müüja kohustub tarnima Ostja poolt tellitud kauba Ostja poolt määratud aadressile määratud tähtaja jooksul.
3.3. Kui Müüjal ei ole olulistel põhjustel või tehnilistel põhjustel võimalik Ostja poolt tellitud kaupa (tooteid) kohale toimetada, kohustub Müüja pakkuma Ostjale analoogset toodet ning kui Ostja keeldub analoogset (oma olemuselt sarnast) toodet vastu võtmast, tagastab Ostja poolt tasutud raha 10 tööpäeva jooksul. Sellisel juhul vabaneb Müüja vastutusest kauba tarnimata jätmise eest.
3.4. Kui Ostja püüab kahjustada e-poe tööd ja selle nõuetekohast toimimist, on Müüjal õigus piirata ja/või peatada Ostja ligipääs e-poe tööle ja/või tühistada Ostja registreerimine e-poes ilma Ostjat ette teatamata.
3.5. Müüjal on õigus käesolevaid reegleid ühepoolselt muuta. Muudetud reeglid jõustuvad e-poes avaldamise hetkest ning kehtivad kõikidele pärast reeglite avaldamist sõlmitud ostu-müügilepingutele.
3.6. Müüjal on ka muud Eesti Vabariigi reeglites ja õigusaktides sätestatud õigused ja kohustused.
4. Hind ja maksed
4.1. E-poes näidatud Kauba lõplik hind ehk näidatud hind sisaldab kehtivat käibemaksumäära (kohaletoimetamise hind ei sisaldu Kauba hinnas).
4.2. Ostja kohustub tasuma Kauba eest 1 (ühe) tööpäeva jooksul Müüja poolt pakutud vormis. Kui Ostja ei maksa määratud tähtaja jooksul määratud hinda, loetakse, et Ostja keeldub lepingut täitmast, mistõttu on Müüjal õigus tellimuse täitmine peatada.
4.3. Ostja saab e-poes valitud ja tellitud kauba eest tasuda Müüjale kahel viisil:
4.3.1. Elektrooniliste pangateenuste kasutamine. Ostu 3. etapis valige sobiv pangalink. Sammus 5 vajuta "Soorita makse", registreeru panga kodulehel ja kinnita koostatud maksekorraldus. Sel juhul ei ole vaja täiendavat teavet. Tellimuse staatus muutub "tasutud" ja tellimust alustatakse.
4.3.2. Pangaülekandega järgmistest pankadest: AS SEB Pank, Luminor Bank AS, AS LHV Pank, Swedbank AS, Coop Pank AS (sularaha sissemaksega või kontolt ülekande tegemisega) müüja pangakontole (eurodes). Maksmise eesmärgil märkige palun teile antud tellimuse number. Pärast ülekande tegemist teavitage meid kindlasti e-posti teel. e-posti [email protected]. Tellimust ei hakata töötlema enne, kui saame info täidetud tellimuse kohta, kuna tellimuse staatus jääb muutumatuks, see on nähtav kui "tasumata". Kui olete tellimuse esitanud, kuid ei ole veel kaupa kätte saanud ja soovite raha tagasi saada, andke meile sellest teada telefoni või e-posti teel. Juhataja teavitab teid, kuidas ja kuhu täidetud taotlus esitada (XLSX või PDF fail).
4.4. Arve väljastab Müüja pärast kauba kättesaamist ja see saadetakse ostjale e-posti teel. Ebaselguste vältimiseks märgime, et kauba müüjaks või teenusepakkujaks on Linor Trading OÜ, kust kaup saadetakse pärast kiireima tarne hindamist Ostjale.
5. Kauba kohaletoimetamine
MÄRKMED:
- Kauba kohaletoimetamine Linor Trading OÜ kauplustesse, olenemata ostetud kauba kogusest – TASUTA. Tavaliselt toimetatakse kaup teistest kauplustest kohale 1 tööpäeva jooksul.
- Kui määrate kohaletoimetamise koju (või muule aadressile) ja ostetud kauba summa on suurem kui 86 € – TARNIME EESTIS TASUTA. Kui määrate kohaletoimetamise koju (või muule aadressile) ja ostetud kauba summa on alla 86 € – Transpordikulud Eestis arvutatakse vastavalt kauba kaalule. Eeldatava tarnehinna leiate alati tellimisprotsessi lõpust.
- Saadame kaupu kogu Euroopa Liitu.
- Kliente teavitatakse saadetud / järeletulemiseks valmis kaubast meie juhtide kõne või lühisõnumiga.
5.1. Kaup toimetatakse Ostja kulul kohale Müüja transpordiga.
5.2. Kauba täpne hind, kohaletoimetamise hind, kauba kogus ja valik, tarnetähtaeg on täpsustatud Müüja poolt kinnitatud kauba järjekorras. Väga harvadel juhtudel ei saa mõnda kaupa müüa 1 ühikus, nii et pärast tellimist saab sellest teada 4 töötunni jooksul.
5.3. Ostja (Ostja esindaja) kohustub Kauba kohaletoimetamise käigus kontrollima Kauba saadetise pakendi seisukorda, kauba kogust, kvaliteeti ja valikut.
5.4. Kui tuvastatakse Kauba saadetise pakendi rikkumine, kuid kauba koguses, kvaliteedis või valikus ei leita lahknevusi, peab Ostja (Ostja esindaja) märgistama Kauba saadetise pakendi Müüja (Müüja esindaja) poolt esitatud dokumendis.
5.5. Kui kauba koguses, kvaliteedis ja/või valikus esineb lahknevusi, ei tohi Ostja (Ostja esindaja) saadetisi vastu võtta. Sellisel juhul koostab Müüja (Müüja esindaja) või kuller koos Ostjaga (Ostja esindajaga) Kauba mittevastuvõtmise akti, milles märgib kirjalikult leitud rikkumised ja lahknevused.
5.6. Pärast seda, kui Ostja (Ostja esindaja) võtab Kauba saadetise vastu ja allkirjastab vastava saatedokumendi ning märgib saadetise pakendi rikkumise, loetakse, et kaup toimetatakse üle kahjustatud saadetise pakendis, kuid kauba kogus, kvaliteet ja valik vastavad ostu-müügilepingu tingimustele ja lisateenustele, on nõuetekohaselt täidetud.
5.7. Pärast seda, kui Ostja (Ostja esindaja) võtab Kauba saadetise vastu ja allkirjastab vastava saatedokumendi ilma kommentaarideta, loetakse, et kaup tarnitakse kahjustamata pakendis ning kogus, kvaliteet, valik vastab ostu-müügilepingu tingimustele ning vastavas dokumendis märgitud lisateenused on nõuetekohaselt osutatud.
5.8. Kauba üleandmisel Ostja poolt määratud aadressile loetakse kaup Ostjale üleantuks, sõltumata sellest, kas Ostja või mõni muu isik, kes on kauba määratud aadressil kätte saanud, on kauba tegelikult vastu võtnud. Kui kaupa ei tarnita planeeritud tarnepäeval, teavitab Ostja sellest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval pärast planeeritud üleandmispäeva. Vastasel juhul kaotab Ostja õiguse esitada Müüjale pretensioone seoses Kauba (toodete) tarnimata jätmise või hilinenud kohaletoimetamisega.
6. Kauba tagastamine
MÄRKMED:
- Signeda e-pood võtab poest ostetud kauba vastu naeratusega, kui tagastusperiood ei ületa 14 kalendripäeva.
- Vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele ja normdokumentidele ei tagastata ega asendata sobiva kvaliteediga elektri- ja elektroonikakaupu, nagu ka kaupu, mis on kaotanud oma kaubandusliku välimuse või on kasutatud.
- Tarbijate ostetud kaupade tagastamine toimub vastavalt Eesti Vabariigi võlaõigusseadusele.
6.1. Juhul, kui Ostja (tarbija) taganeb kauba ostu-müügilepingust vastavalt käesolevate reeglite punktile 2.2, tagastatakse kaup Ostja kulul. Ostja poolt kauba kohaletoimetamise eest tasutud raha (välja arvatud lisakulud, mis tekivad juhul, kui valite meie poolt pakutud mitte kõige odavama tarneviisi) tagastatakse 14 kalendripäeva jooksul alates Ostja kirjalikust taganemisteatest, eeldusel, et kaup tagastatakse Müüjale.
6.2. Kaup tagastatakse saadetise originaalpakendis koos kauba dokumentidega (sh garantiikaardiga, kui see oli kaubaga kaasas). Tagasimaksetele tuleb lisada käibemaksuarve ja/või kassatšekk ning täidetud tagasimaksetaotlus, mille saab printida siit.
6.3. Ostja vastutab tagastatava kauba nõuetekohase kokkupaneku ja pakendamise eest. Kui kaup ei ole komplekteeritud ja/või nõuetekohaselt pakendatud, ei võta Müüja tagastatud kaupa vastu. See kehtib ka kauba kohta, mis tagastatakse "tagatisrahana" ehk pidurisadulad, starterid jne (kauba tellimisel ilmub lisaväli nimega "Tagatisraha", see tagastatakse ainult juhul, kui tagastatav kaup vastab kõigile tootja nõuetele. Täpsete nõuete saamiseks võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel.).
6.4. Kaupa ei võeta tagasi, kui see on kasutatud, kahjustatud ja/või välimuse kaotanud (kauba välimuse või pakendi välimuse muutusi, mis olid vajalikud kauba kontrollimiseks, ei loeta oluliseks muutumiseks kauba välimuses).
6.6. Kui tarnitud toode ei vasta kvaliteedinõuetele, esitab ostja taotluse vastavalt www.signeda.ee üldistele kontaktidele.
6.7. Eritellimusel tellitud kvaliteetseid kaupu ei võeta tagasi ega vahetata. Kui klient keeldub tellitud ja tarnitud pakkide ostmisest vastavalt spetsifikatsioonile, siis makstud raha ei tagastata.
Isikuandmete töötlemine
7.1. Ostja nõustub, et vajutades nupule "Kinnita kauba tellimus", esitab ta oma isikuandmed, et Müüja saaks neid andmeid töödelda Ostja tuvastamise, lepingute sõlmimise, lepingute täitmise (veebikaubandus) ja otseturunduse eesmärgil. Müüja kinnitab, et Müüja ei kasuta Ostja (füüsilise isiku) isikukoodi otseturunduse eesmärgil.
7.2. Ostja kinnitab, et vajutades nupule "Kinnita tellimus", teavitatakse teda tema õigusest tutvuda Müüja poolt töödeldavate isikuandmetega, tema õigusest nõuda oma isikuandmete parandamist, hävitamist või töötlemise peatamist, kui andmeid töödeldakse seadusest tulenevaid nõudeid rikkudes, samuti asjaolust, et Ostja ei pruugi anda nõusolekut isikuandmete töötlemiseks.
7.3. Ostja kinnitab, et vajutades nupule "Kinnita tellimus", teab Ostja, et tal on õigus keelduda oma andmete esitamisest, kuid ta mõistab, et isikuandmed on vajalikud ja kohustuslikud Ostja tuvastamiseks ostu-müügilepingu (internetikaubanduse) lepingu sõlmimise, täitmise eesmärgil ja kui Ostja ei nõustu andmete töötlemisega eelnimetatud eesmärkidel, Müüja ei saa müügilepingut sõlmida ja/või täita.
7.4. Kõiki reegleid käsitletakse dokumendis "Privaatsuspoliitika".
Teabe saatmine
8.1. Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis toodud e-posti aadressile.
8.2. Ostja saadab kõik teated ja küsimused Müüja e-poe jaotises "Kontaktid" toodud aadressile.
Vastutus
9.1. Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest, vastutab registreerimisvormis esitatud ebaõigete/ekslike andmete tagajärgede ja tagajärgede eest.
9.2. Ostja peab ja kohustub hoidma oma sisselogimisandmed e-poodi privaatsena ja mitte avaldama neid kolmandatele isikutele. Kõik Ostja poolt Ostja andmetel tehtud toimingud loetakse Ostja poolt sooritatuks ning Ostja võtab täieliku vastutuse tehtud toimingute ja kasutatud andmete olemuse eest.
9.3. Pooled vastutavad e-poes sõlmitud ostu-müügilepingu rikkumise eest Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
Lõppsätted
10.1. Käesolevatele reeglitele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.
10.2. Kõik Ostja ja Müüja vahelisest ostu-müügilepingust tulenevad ja/või sellega seotud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse erimeelsused Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.