Otsige soovitud varuosasid järgmiselt:
1. Auto mudel – kiirotsingu jaoks ei pea sisestama margi, mudeli ja aasta täielikku nime. Piisab, kui sisestate otsingukasti mõned tähemärgid auto nimest.
2. Artikli kood – otsingukasti võib sisestada tootekataloogi koodi, originaalosa koodi või teiste tarnijate koode. Võib sisestada ka osalise koodi. Oluline on, et otsingukastid ei oleks segamini aetud.
3. Artikli nimi – kuidas leida konkreetset toodet nime järgi kiiremini? Sisestage vähemalt neli esimest tähemärki toote nimest nimefiltri kasti.
Tootekoodi viimane täht näitab, kummale poole autost osa on mõeldud. L tähendab vasakut (juhi) poolt, R paremat (kaassõitja) poolt. Näiteks koodi PCR10056BL lõpus olev L tähendab, et osa on mõeldud juhipoolele.
O – (5 ★) – originaalosad, mida kasutatakse auto tehases kokkupanekul.
Q – (5 ★) – originaalosa analoog.
PC – (4 ★) – kvaliteedisertifikaadiga originaalosa ekvivalent (Centro Zaragoza).
PT – (4 ★) – sertifitseeritud osad (Thatcham või TÜV).
PQ – (4 ★) – tootja/tarnija kvaliteedikinnitusega osad (vastavad esmaspaigalduse kvaliteedile).
PJ – (3.5 ★) – hea kvaliteediga mitteoriginaalosad.
P – (2 ★) – mitteoriginaalosad.
Ei saa.
Kui ostusumma on vähemalt 86 eurot, toimetame tellimuse Eestis tasuta kohale (koju või määratud aadressile). Väiksemate tellimuste puhul arvutatakse kohaletoimetamise maksumus kauba kaalu järgi. Hinnanguline tarnehind on näha tellimuse vormistamisel.
Jah, saadame kaupu kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse.
Iga riigi jaoks kehtib individuaalne tasu. Täpse kohaletoimetamise hinna teada saamiseks valige tellimisvormis riik. Kui hind tundub liiga kõrge, küsige tarnekulu ülevaatamist – küsimuse saate esitada meie veebilehel.
Tavaliselt jõuab pakk sihtriiki 3–6 päeva jooksul. Harvadel juhtudel tuleb pakk kätte saada postkontorist või lähedalasuvast terminalist.
Kliente teavitatakse telefoni või SMS-i teel.
Füüsilised isikud võivad toote tagastada 14 kalendripäeva jooksul. Eraldi tellitud toodete tagastustähtajad on toodud iga toote juures.
Kõiki kaupu saab tagastada, välja arvatud originaal- ja kõrge kvaliteediga elektri-/elektroonikaseadmeid.
Eritellimusel tooteid saab tagastada 5–30 tööpäeva jooksul. Tähtaeg on kirjas tootelehel EU-lao juures.
Ei, kui eritellimusel toodet ei võeta vastu 3 tööpäeva jooksul, ettemaksu ei tagastata.
Ainult juhul, kui tootele kehtib garantii. Toode kontrollitakse ning hinnatakse, kas tegemist on tehasevea või kasutamisest tingitud kahjustusega. Tehasevea korral raha tagastatakse.
Jah, avatud pakendiga toodet saab tagastada, kui pakend on heas kaubanduslikus seisukorras. Väikesed muutused pakendis ei ole probleem.
Peamine nõue on, et toode peab olema originaalpakendis ning tarnija/edasimüüja kleebised/koodid peavad olema näidatud.
Jah. Teatage veast 1 tööpäeva jooksul alates kättesaamisest. Kui defekt ilmneb paigaldamisel või hiljem, teatage kohe.
Teatage veast 1 tööpäeva jooksul, täitke tagastusvorm ja saatke see e-postile [email protected] enne toote saatmist. Laadi tagastusvorm alla siit.
Vormis märkige Signeda kataloogi tootekood ning lisage defekti näitav foto.
Jah. Kauba vastuvõtmiseks peab kulleril olema allkirjastatud ja juhiga kooskõlastatud tagastusvorm.